Todas nuestras noticias

Lunes, Febrero 1, 2016 - 18:51

Concentración en Santander ¿Donde va el dinero de los Servicios Sociales del Ayuntamiento?

cartelConcentración ,el lunes 8 de febrero, a las 13:30 h frente al Ayuntamiento de Santander para preguntarles ¿Donde va el dinero de los Servicios Sociales del Ayuntamiento?, el año pasado les sobró 500.000 € del Fondo de Sostenibilidad Familiar gestionado por la Fundación Servicios Sociales.

Ir a noticia
Jueves, Enero 28, 2016 - 16:32

Concentración: STOP POBREZA ENERXÉTICA #LuzAugaGasparaTodas

Os dereitos non se agochan tras esmolas. Semella que a Xunta de Galicia, igual que o Concello de Vigo, non o queren entender e afánanse en agochar a pobreza enérxetica con  parches propagandísticos, miserentos, restritivos e totalmente inútiles para loitar contra a precaria situación na que se atopan moitas familias do noso país.

Para nós a miseria e a precariedade que provoca a privatización de dereitos básicos, convertidos, hoxe, en produtos de consumo sometidos ao mercado e non ao interese colectivo. Dereitos tan elementais como: poder vivir con luz, quentar os nosos fogares, ducharnos ou quentar a comida están a ser sometidos á lóxica perversa e depredadora dos mercados. E mentres nós sufrimos a violencia dos cortes de luz, as grandes empresas enchen os petos facendo negocio coas nosas necesidades.

Ante isto a ODS-Coia, PAH Vigo Tui-Baixomiño, Os ninguéns, RSP Vigo e G.A.S. convocamos unha concentración, o xoves 4 de febreiro ás 11:30, ás portas da Delegación da Xunta en Vigo para esixir suministros básicos para todas!

Ir a noticia
Lunes, Enero 25, 2016 - 19:17

El Lendakari Urkullu, el lado oscuro de los recortes

foto“URKULLU… EL LADO OSCURO DE LOS RECORTES SOCIALES”

Esta mañana se ha desarrollado una marcha desde las oficinas centrales en Bizkaia del Servicio Vasco de Empleo (ubicadas en Plaza Bizkaia), hasta la Delegación del Gobierno Vasco en gran vía 85 bajo el lema “Toña: El lado oscuro de los recortes de Lanbide”

Ir a noticia

Páginas